vineri, 14 iunie 2013

And more...Motocicliștii sunt băieți buni ?




Azi voi vorbi mai puțin despre muzică și mai mult despre motocicliști. În ultimul timp multe oraganizații, cluburi ale motocicliștilor se plâng că nu sunt respectați în trafic, nu sunt apărați, sau legislația nu e bună, etc. Nu spun că nu e așa, habar nu am…dar îi văd în trafic…zilnic. Păi dacă ești motocilcist de ce încalci linia continuă, depășești o mașină și intri pe banda mea de mers? Ca să intru în tine, să te omor dacă nu sunt atent, să pun frână și să-mi tocesc roțile din cauza ta? Sau de ce trebuie să accelerezi la maximum în centrul orașului și să sperii copiii și bătrânii care se plimbă duminică seară? Ți se pare normal să faci zeci de ture pe strada principală cu motorul ambalat și să ne arăți că tu ai motocicletă și nu te poate prinde nimeni? Și nu porți nici cască…Eu nu spun că toți fac asta, poate majoritatea respectă regulile de circulație și de siguranță, însă teribilismul unora e de neimaginat. Urmează să iasă și băieții cu motoscuterele la plimbare, că a venit vara și le place să facă ture noaptea la ora 12. Nici ei nu se pot abține să nu accelereze printre blocuri. Oare dacă mă mut la casă o să am mai multă liniște? Sau la țară?
 Tot azi a avut loc al doilea concert în cadrul Cursurilor de dirijat însă nu voi comenta până săptămâna viitoare când voi avea o imagine mult mai clară despre studenții care participă la acest eveniment ce are loc la sala Ateneu. Deocamdată am doi remarcați pe care îi țin la secret. Aștept să confirme prin evoluții cât mai bune săptămâna care urmează. Printre cei care vor presta săptămâna viitoare voi fi și eu, miercuri la ora 12:30, urmând să dirijez uvertura la opera Forța destinului de G. Verdi. Să vedem ce va ieși…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

12

 Cu vreo jumătate de an în urmă spuneam că The Rehearsal va fi, poate, singura mea compoziție muzicală pentru orchestră simfonică. După te...